Skaidulinėmis medžiagomis perpildytas obuolys

Daugelis rezultatų reikalauja ilgo ir nenutrūkstamo darbo. Panašiai ir su veido oda, jei norite turėti ją švarią bei geros išvaizdos, reikės kasdienės priežiūros. Tiesą pasakius, priežiūra visiškai nėra sudėtinga, bet reikalauja karts nuo karto imtis įvairių veiksmų. Ir jei kasdienis veido prausimas bei odos maitinimas kremais yra savaime suprantama, šiandien aptarsime dar vieną būdą, kaip tvarkytis su veido oda, o jis dažnai būna pamirštamas.

 

Kad skaidulinės medžiagos yra naudingos organizmui esame ne kartą girdėję. Na, bet esame girdėję ir daugiau, dar įdomesnės informacijos. Kol ji nepadaro įtakos ir nepakeičia mūsų įpročių, tol ta informacija yra bevertė. Jei sugebėtume savo racioną praplėsti ir suvartoti šiek tiek daugiau skaidulų, iškart pajaustume skirtumą. Šios medžiagos normalizuoja gliukozės kiekį kraujuje, todėl užkerta kelią atsirasti su tuo susijusioms nemalonioms ligoms. Taip pat didelę naudą teikia virškinimo sistemai ir net storosios žarnos vėžio prevencijai. Jei jus kamuoja vidurių užkietėjimas, taip pat reikėtų vartoti produktus su daugiau skaidulų. Atrodo, kad nėra lengvai paaiškinamo ryšio, bet organizme viskas susieta, todėl pakankamas skaidulų vartojimas sumažina riziką susirgti širdies ligomis ir turi įtakos odos būklei.

 

Manau, dabar norėsite sužinoti, iš kur gauti tų skaidulų ir kaip tapti sveikesniais ? Informacija yra laisvai pasiekiama, tad pradėkime. Šviežios daržovės bei vaisiai. Sėlenos jau tampa skaidulinių medžiagų sinonimu, nes jas rekomenduoja kiekvienas dietologas. Sėmenos bei įvairios mažai apdirbtos grūdinės kultūros taip pat padės. Vienas iš mūsų kraštams nebūdingų augalų, bet jau tapusiu populiariu tarp sveikata besirūpinančių žmonių – chia sėklos. Tiems, kurie neturi galimybės pasirinkti valgomo maisto ar neturi nuovokos, kuris maistas yra naudingas, o kuris ne, į pagalbą ateina maisto papildai. Vartojant juos galima gauti visą dienos normą skaidulų. Geriausia papildus vartoti ryte, prieš maistą.

 

Skaidulinės medžiagos teikia įvairiapusę naudą organizmui, o šias medžiagas nėra sunku rasti kasdieniame racione. Vis dėlto ne visi sugeba atsakingai maitintis, bet tai neturi būti priežastis jaustis blogai. Galima naudoti papildus, kurių sudėtyje yra visas rinkinys skaidulų, todėl pilnai patenkins organizmo poreikius.