kokteilis

Kokteilinės šiuo metu atsiduria tarp populiariausių kalėdinių dovanų idėjų, tarp prekių kurioms skiriama daugiausia dėmesio ir kuriomis žmonės domisi. „Užplaukė“ mada? Ko gero. Tik mada čia ne ta prasme, kad turėti daiktą ir juo puikuotis, o tapo madinga būti sveikam ir rūpintis savimi. Kokteilinė anot specialistų, yra būtent įrankis sveikatai puoselėti.

El.parduotuvėse galima rasti įvairių rūšių, gamintojų kokteilines, tad pasirinkti yra iš ko nepriklausomai nuo biudžeto. Būti sveikam tikrai nėra prabanga, galima reziumuoti žvelgiant į kainas: https://www.b-a.eu/c1706/Kokteilines

Taigi, jei įsigijote kokteilinę, arba jau turėjote iš anksčiau, metas statyti ant virtuvės stalo ir kažką gardaus pasigaminti. Kokteiliai priklausomai nuo ingredientų puikiai tinka tiek pusryčiams, tiek pietums, tiek vakarienei. Ypač kokteilinė praverčia tuomet, kai grįžę po darbų nenorite leisti laiko virtuvėje, o taip norisi valgyti – didelė stiklinė vaisių ar daržovių kokteilio itin greitai pagaminama (juk tereikia sumesti produktus į kokteilinę ir paspausti mygtuką), o kalorijų pakanka nugalėti alkį. Kokteiliai neapkrauna skrandžio, tad jaučiamas lengvumas – tai sveikas apsirinkimas propaguojamas daugelio sveikuolių.

Sveikų kokteilių receptai

Tam, kad sužadinus skonio receptus neliktumėte kaip musę pešę, dalinamės keliais sveikais kokteilių receptais, kuriuos pasigaminti itin paprastai ir paprastai produktai jau yra jūsų šaldytuve.

Jogurtinis kokteilis. Itin tinka tamsiems žiemos rytams. Reikės: 1 stiklinės natūralaus jogurto, 2 valg. šaukštų kviečių sėlenų, 4 vnt džiovintų slyvų ir 4 vnt džiovintų abrikosų, 1 arba. šaukštelio cinamono.

Džiovintus vaisius reikėtų pamerkti iš vakaro, kad suminkštėtų. Prieš ruošiant kokteilį reikia nusausinti, susmulkinti, į kokteilinę supilti jogurtą, sėlenas, smulkintus vaisius ir cinamoną. Viską gerai išplakti ir viskas. Skanaus!

Kefyro kokteilis. Kaip ir jogurtinis puikiai tinka žiemą, kai aplink nėra daug šviežių vaisių ir daržovių. Reikės: stiklinės neriebaus kefyro, 1 arbat.šaukštelio cinamono, 1 arbat.šaukštelio smulkiai tarkuoto imbiero, 1 žiupsnelio aitriosios paprikos. Viską sumaišyti ir iškart išgerti. Gardu ir sveika!

Mangų ir dribsnių kokteilis. Mėgaukitės šiuo kokteiliu, kol nesibaigė mangų sezonas. Pasibaigus galima pakeisti į kitą vaisių ir patiems atrasti geriausią kokteilio receptą. Reikės: puse mango, stiklinės natūralaus jogurto, 1 valg. šaukšto dribsnių.

Mangą nulupkite ir supjaustykite. Sudėkite į kokteilinę visus ingredientus ir suplakite. Tikras gardumėlis!

Pusryčių kokteilis. Itin alkaniems ir pasiilgusiems varškės deserto, patiks šis kokteilis. Vien dėl jo kokteilinė (žiūr. čia) praverčia. Reikės:  150 ml ananasų sulčių, vieno mango minkštimo, 50 g liesos varškės, žiupsnelio cinamono. Visus ingredientus sudėkite į kokteilinę ir suplakite kol gausis vientisa masė. Pabarstykite cinamono ir štai pusryčiai paruošti. Puikiai tinka ne vien pusryčių stalui, tačiau ir kaip desertas.